Andorra més present que mai en els actes de la FIM a Mallorca

La Federació Motociclista d’Andorra ha estat present, un any més, a l’Assemblea General de la FIM (Federació Internacional de Motociclisme) celebrada aquest any a Palma de Mallorca el passat 6 de desembre. La delegació andorrana, formada enguany per la presidenta Natàlia Gallego i el vocal Oriol Ponce, va participar, juntament amb 94 altres federacions nacionals de motociclisme presents a l’Assemblea, a diverses votacions amb l’objectiu de definir les principals línies de treball del motociclisme mundial per l’any vinent.

La FMA va participar al llarg del cap de setmana a nombroses altres reunions, entre elles a l’Assemblea General de l’Associació Iberoamericana de Motociclisme a la qual pertany Andorra, juntament amb les federacions nacionals de motociclisme d’Espanya, Portugal i les vint federacions de Llatinoamèrica. Es van definir les properes accions de col·laboració entre dites federacions, així com el calendari 2025 de motociclisme iberoamericà.

Els esdeveniments motociclistes de Palma de Mallorca van finalitzar amb el moment més esperat, la gala dels FIM Awards que premiava un any més els Campions del Món de Motociclisme de l’any en curs, gran nit durant la qual els grans protagonistes van ser com sempre el Campió del Món de MotoGP, enguany el resident Jorge Martín, així com el 36 vegades Campió del Món de Trial, el resident Toni Bou, que va rebre l’ovació més gran de la nit.

Translate »